dagenssean

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2013

Seans högsta önskan av telefonförsäljare

Av dagenssean - 3 augusti 2013 10:01

Igår kom Sean återigen till Karlshamn lika härligt glad som alltid :) och kvällens mest underhållande samtal måste ha varit när vi kom in på ett samtal om telefonförsäljare. Sean bryter plötsligt in i samtalet.


S (Sean) - när det är en tjej-telefonförsäljare så hoppas jag alltid att hon ska ha telefonsex med mig.

J (Jag) - haha, så du försöker få till telefonsex när en kvinnlig telefonförsäljare ringer?

S - Jaa....eller i alla fall så länge som hon är snygg.

J - Men hur fan vet du om hon är snygg?

S - De hör man ju.

J - Så du kan höra om en tjej är snygg?

S - Ja! eller....man hör ju om hon har en sexig röst!

J - Jo sexig röst kan hon ju ha, men om tjejen har sexig röst så försöker du få till telefonsex?

S - YES!


Sen blev de att vi skrattade en rätt bra stund :D


Skrivet av: Daniel


#telefonförsäljare #telefonsex

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dagenssean - 7 september 2013 11:58


Var precis i affären med Sean och jag kände att det var smartare om jag använde självscanning och betalade åt honom så länge för att slippa vänta på honom efteråt sen när han står i kassakön. När vi sedan har gått igenom nästan hela affären så frågar...

Av dagenssean - 7 september 2013 09:49


Vi satt under morgonen och kollade på lite tv och så börjar en reklam för tvprogramet Fear Factor och olika saker som de ska göra under den kommande säsongen. Sen dycker det upp en karaff med sperma (semen) som det då är meningen att de ska dricka oc...

Av dagenssean - 1 september 2013 11:18

Sean har en tendens att...hmm...hur ska jag uttrycka det...STIRRA! på tjejer när dom går förbi. Alltså misstolka inte det jag säger, det är ju vanligt att killar kollar in tjejer när de går förbi om man nu anser att de ser bra ut, men man behöver ju ...

Av dagenssean - 30 augusti 2013 20:24

Under förra sommaren märkte jag att Sean har en del konstiga tankar för sig om hur världen är och detta gäller det mesta, som tex under ett samtalsämne som kom upp förra sommaren så utbrister Sean att alla ALLA svarta i Sverige är ifrån Somalia och s...

Av dagenssean - 29 augusti 2013 20:16


Sen Sean flyttade ner till Malmö så har han haft några saker stående i mina föräldrars hus men de sakerna skulle han frakta ner nu. Under resan så frågar jag och Philip om det finns någonstans där vi kan stanna med bilen för att tömma släpet, men det...

Presentation


Välkommen till bloggen där vi lägger upp händelser och diskussioner med våran härliga Sean

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards