dagenssean

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2013

Varför tappar tjejer allt efter 17?

Av dagenssean - 20 augusti 2013 19:55

En sak man märkt under tiden som man varit vän med Sean är att han gärna går efter de yngre tjejerna eller tjejer som ser något yngre ut....och detta kom Sean själv in på en kväll. Han ställde frågan rätt ut till oss andra "varför tappar tjejer allt efter 17? Tjejer är ofta jätte snygga, men sen efter 17-18 så bara tappar dom allt". Och ja till viss del kan jag vara beredd att hålla med honom att det finns tjejer som tex slutar träna eller på annat sätt påverkas pga tex ökat alkohol intag som påverkar kroppen, MEN det man måste tillägga här är att de är inget som händer alla, dessutom så kan man tillägga att även killar åldras och det sista är att detta är inget man gärna tar upp.....men Sean har tagit upp detta även med tjejer. Frågan är då om det är någon som blir förvånad över att han har sagt detta till tjejer, för det borde man nog inte bli då han allt som oftast bara säger rakt ut vad han tänker på. Så jaa jag har varit med om flertalet gånger som Sean har sagt till tjejer som han snackat och flörtat med "alltså du ser ut som du är 17, men de är en komplimang!" och efter detta har han då förklarat varför det är en komplimang....dessa tjejer brukar dock inte tycka att de är så värst bra varken att se ut att vara 17år eller att Sean har den synen på tjejer. Dock kan man tillägga att de flesta tjejer tror att Sean är 16-17år så.....jaa.....om han ska ta det som en komplimang eller inte det är upp till honom själv känner jag ;) 


Skrivet av: Daniel


#tjejer #17år

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dagenssean - 7 september 2013 11:58


Var precis i affären med Sean och jag kände att det var smartare om jag använde självscanning och betalade åt honom så länge för att slippa vänta på honom efteråt sen när han står i kassakön. När vi sedan har gått igenom nästan hela affären så frågar...

Av dagenssean - 7 september 2013 09:49


Vi satt under morgonen och kollade på lite tv och så börjar en reklam för tvprogramet Fear Factor och olika saker som de ska göra under den kommande säsongen. Sen dycker det upp en karaff med sperma (semen) som det då är meningen att de ska dricka oc...

Av dagenssean - 1 september 2013 11:18

Sean har en tendens att...hmm...hur ska jag uttrycka det...STIRRA! på tjejer när dom går förbi. Alltså misstolka inte det jag säger, det är ju vanligt att killar kollar in tjejer när de går förbi om man nu anser att de ser bra ut, men man behöver ju ...

Av dagenssean - 30 augusti 2013 20:24

Under förra sommaren märkte jag att Sean har en del konstiga tankar för sig om hur världen är och detta gäller det mesta, som tex under ett samtalsämne som kom upp förra sommaren så utbrister Sean att alla ALLA svarta i Sverige är ifrån Somalia och s...

Av dagenssean - 29 augusti 2013 20:16


Sen Sean flyttade ner till Malmö så har han haft några saker stående i mina föräldrars hus men de sakerna skulle han frakta ner nu. Under resan så frågar jag och Philip om det finns någonstans där vi kan stanna med bilen för att tömma släpet, men det...

Presentation


Välkommen till bloggen där vi lägger upp händelser och diskussioner med våran härliga Sean

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards