dagenssean

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av dagenssean - 27 juli 2013 19:06

Vår kära vän Sean delade ett tag lägenhet med Philip och Sean är väldigt noga med hur hans rum ska se ut och var hans saker ska vara. Detta är något som vi fann allt roligare att jävlas med och en kväll när Sean var på fest så bestämde vi oss för att vi ville göra nåt kul. Vi bestämmer oss snabbt för att vända på hans rum helt och hållet, vi ställer alltså alla möbler och allt annat helt spegelvänt, vi byter plats på lådorna och allt på skrivbordet med mera. När nu hela rummet har blivit spegel lämnar vi lägenheten och Philip vill heller inte vara kvar, när Philip kommer hem på morgonen så möts han av en frågande Sean "vet du om att ni har vänt rummet?" och sen går han och beklagar sig över detta de kommande dagarna.


Skrivet av Daniel 

 


#prank #Sean #Karlshamn #möblera

Av dagenssean - 27 juli 2013 18:59

För några helger sedan så körde jag, Sean och Fredde ner till Åhus för att kolla på strandfotbollen. När vi kommer in i Åhus så frågar jag Sean om han varit där tidigare och han svarar "jaa självklart!" och då frågar jag vad han då hittat på i Åhus och då svarar han förvånat "nee jag har aldrig varit i Åhus?"

   

Skrivet av Daniel 


#Sean #Åhus #sommar #beachfotboll 

Av dagenssean - 27 juli 2013 18:45

Ikväll så ska vi på fest med Sean och de bästa är när ingen vet vem han är. Det bästa jag vet är när en hel fest tappar hakan för hur rolig Sean kan vara.


Jag kom precis hem till Daniel och Fredde då kommer sean ut till mig i hallen och då har han ingen tröja på sig. Det roliga är att han har också precis kommit hem till dem, då har han ingen tröja på sig :D Så för att se vad som händer tar jag av mig byxorna då tittar han på minna boxers och säger "Titta de är ju fotbolls boxers." Jag svarar  "hur kommer det sig att vanliga svarta boxers är fotbollsboxers?" Det roliga är att jag inte tänkte efter men han pratade om Daniels o Freddes shorts som är fotbolls-shorts. Frågan är till mig men inte om mina boxers, detta låter sjukt men frågan är felriktad som vanligt när det kommer ut ord innan tanken slår honom :D


Så mina tankar för denna kväll är att vi drar på fest, försöker få Sean full sen låta han springa lös bland alla tjejer. Det farliga är att han är söt/gullig men så fort orden kommer de är då jag dör av skratt. Jag uppmanar folk att skriva till oss och fråga Vad som helst om Sean så ska vi besvara detta :)


Skrivet av Philip


#sommar #Sean #Karlshamn #kallingar #shorts #fest

Av dagenssean - 27 juli 2013 18:05

På väg till nattklubben för några veckor sedan så stannade jag och Sean för att låta de andra från förfesten komma ifatt oss....

S (Sean) - Du...alltså du jobbar ju också med många tjejer?

J (Jag) - Jo det gör jag

S - aah....har du aldrig tänkt på att tjejer de säger aldrig att de ska gå på toa, de säger ju bara "jag ska gå och kissa", jag menar....de måste ju skita någon gång?

J - jaa men Sean de vill väl inte att vi ska veta det och jag vill heller inte veta det så

S - nee.....men på jobbet så sa en tjej att hon skulle gå och kissa så då sa jag bara till henne "ska du gå o bajsa?"


Sen kom de andra från förfesten ifatt oss och vi drog in på nattklubben


Skrivet av Daniel


#tjejer #bajsa #Karlshamn #Sean

Av dagenssean - 27 juli 2013 17:41

Idag kom Sean hem till mig och när han sätter sig i soffan så är det första han säger "jag har tänkt på en sak......de här med lesbiska tjejer. Kan en 19årig lesbisk tjej vara tänd på en 40-årig kvinna? För det känns så konstigt liksom" och jag svarar att det är väl självklart att de kan det och får tillbaka "jaa men.....om en lesbisk tjej går på stan, kan hon typ gå runt och tycka att tjejer är värsta sexiga?"


Detta är dagens första inlägg om våran älskade Sean :) 


Skrivet av Daniel


#tjejer #lesbiska #Karlshamn #Sean

Av dagenssean - 27 juli 2013 17:39

Tjenare, detta är en blogg där vi är några kompisar som har tänkt dela med oss av hur härligt och roligt det kan vara att leva livet med våran älskade vän Sean vid sin sida. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till bloggen där vi lägger upp händelser och diskussioner med våran härliga Sean

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards