dagenssean

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av dagenssean - 29 juli 2013 18:08

Under förra sommaren var vi några vänner som låg och solade och ja...vi kände för att jävlas lite med Sean ;) Philips rygg hade blivit väldigt svettig och jag menar VÄLDIGT svettig! Philip vänder sig då till mig och viskar "tryck ner Sean på min rygg" och jag svarar att jag kommer inte behöva trycka ner honom, jag kommer lyckas få honom att lägga sig där självmant. Jag går sedan bort till Sean och viskar i hans öra "vi jävlas med Phille lite, du lägger dig på honom och så lägger jag mig på dig så han trycks ner", Sean skiner upp som en sol och går bort till Philip och lägger sig på hans rygg och innan Sean har hunnit inse hur blött det blev så lägger jag mig på Sean och trycker ner honom ytterliggare. Sean reser sig sedan skrattandes fram till han inser vad som precis hänt och inser hur pass blöt han precis blev och det blev vi andra som fick oss ett gott skratt :D 


Skrivet av: Daniel


#sommar #svett #prank

Av dagenssean - 29 juli 2013 08:09

I vintras så hade Philip några smällare över från tidigare år och det var då ett gäng olika sorter bland annat "tjutare" och dessa tjutare fann Seans intresse. När jag var hemma hos dem en dag så ville Sean visa mig när han sköt smällare ut ifrån fönstret, men han kunde inte hålla dem i handen, han kunde inte slänga dem, nee han va väldigt rädd om sina fingrar.....sååå.....han tog först ett plastglas som han satte tjutaren i och sen....tog han en grytvante som han höll plastglaset i och nu var han tillslut redo för att skjuta tjutare och skratta som en tolvåring som skjutit sin första tjutare. Han är ibland som ett barn, men de är också därför vi älskar honom så :D 


Skrivet av Daniel 


#smällare

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till bloggen där vi lägger upp händelser och diskussioner med våran härliga Sean

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards