dagenssean

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av dagenssean - 30 augusti 2013 20:24

Under förra sommaren märkte jag att Sean har en del konstiga tankar för sig om hur världen är och detta gäller det mesta, som tex under ett samtalsämne som kom upp förra sommaren så utbrister Sean att alla ALLA svarta i Sverige är ifrån Somalia och så är det bara. Jag och Sean satt och disskuterade detta en bra stund och Sean vägrade verkligen inse att så inte var fallet och att man inte kan uttrycka sig på det sättet. Denna diskussionen höll på ett bra tag och de andra tröttnade på att lyssna på oss och gick iväg....tillslut trodde jag att jag började nå fram till honom när jag fick honom att säga att de flesta svarta är somalier....men denna framgången varade inte länge för istället hittade han något nytt idiotiskt samtalsämne att börja disskutera om så därför valde jag att lämna honom för sig själv. Ibland eller oftast så orkar man bara inte med Seans val av hur han ska uttrycka sig ;) 


Skrivet av: Daniel

Presentation


Välkommen till bloggen där vi lägger upp händelser och diskussioner med våran härliga Sean

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards