dagenssean

Alla inlägg under augusti 2013

Av dagenssean - 3 augusti 2013 10:01

Igår kom Sean återigen till Karlshamn lika härligt glad som alltid :) och kvällens mest underhållande samtal måste ha varit när vi kom in på ett samtal om telefonförsäljare. Sean bryter plötsligt in i samtalet.


S (Sean) - när det är en tjej-telefonförsäljare så hoppas jag alltid att hon ska ha telefonsex med mig.

J (Jag) - haha, så du försöker få till telefonsex när en kvinnlig telefonförsäljare ringer?

S - Jaa....eller i alla fall så länge som hon är snygg.

J - Men hur fan vet du om hon är snygg?

S - De hör man ju.

J - Så du kan höra om en tjej är snygg?

S - Ja! eller....man hör ju om hon har en sexig röst!

J - Jo sexig röst kan hon ju ha, men om tjejen har sexig röst så försöker du få till telefonsex?

S - YES!


Sen blev de att vi skrattade en rätt bra stund :D


Skrivet av: Daniel


#telefonförsäljare #telefonsex

Av dagenssean - 2 augusti 2013 10:38

Sean har ett rätt speciellt beteende på nattklubben, man kan stå på dansgolvet med honom och efter några sekunder så har han vänt sig bort från oss andra och aah....letar runt lite ;) När vi va på krogen för några månader sedan så stod jag och snackade med honom och några av hans andra vänner och plötsligt säger en av killarna "Sean! Nu kör vi all in!". Jag frågar då vad de menar med "all in" och då svarar de "jaa, men man går upp på dansgolvet och börjar dansa med en tjej och inom 30sekunder ska man försöka kyssa henne och om hon inte besvarar den kyssen så går man vidare till nästa och gör samma sak och så fortsätter man". Aah....ni kan ju tänka mig hur imponerad jag blev av deras taktik när jag ställde mig på säkert avstånd och lät mig underhållas av denna taktiken som gjorde att de båda två visserligen tillslut hittade en varsin tjej att hångla med, men.....de va inte direkt någon tjej som jag hade velat kyssa. Men men alla har ju sina taktiker och sina smaker :) Så om ni någon gång skulle dansa med Sean och han försöker köra denna taktiken och ni kanske tycker att han då verkar vara värsta aset så viska istället till honom att ni kan fortsätta dansa och sen snacka me honom, han är en jävligt härlig kille och typ en av de snällaste personerna jag någonsin träffat, han har bara lätt att påverkas av lite konstiga ideér ;) 


Skrivet av: Daniel 


#ragga #nattklubben #tjejer

Av dagenssean - 1 augusti 2013 16:40

Sean är en kille som gillar att ha saker på ett visst sätt och har ibland lite svårt att bryta mönster, så under tiden som han studerade så sov han i sin bäddsoffa och denna bäddsoffa sov han även i under tiden han bodde tillsammans med Philip. Därför var Sean väldigt känslig över att ha fötter i soffan, endast kallingar i soffan med mera med mera och vi tyckte dessutom att det var lite synd att han skulle behöva bädda upp och bädda ner sin "säng" varje morgon och kväll så därför skaffade vi en säng till honom och Sean var väldigt tacksam och glad :) Vi andra trodde att han använde sängen fram till att vi några veckor senare när vi fick reda på att han fortfarande sov på soffan och när vi då undrade varför han gjorde de när han nu hade en säng så fick vi till svar "jaa....men jag är inte van vid att sova i sängen ännu" haha aah....jag sa ju då till honom att han kommer ju inte vänja sig mer vid att sova i sängen om han inte sover i sängen, rätt logiskt liksom ;) Efter detta så växlade Sean då och då mellan att sova i sängen och soffan fram till han flyttade ner till Skåne igen :)


Skrivet av: Daniel 


#säng #soffa #sova

Presentation


Välkommen till bloggen där vi lägger upp händelser och diskussioner med våran härliga Sean

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards